˙˙˙ɥɐןןɐ ɐʎ ınɥɐʇǝƃuǝɯ ɐɥɐɯ nɐʞ ɐʎuɥnƃƃunsǝs ˙ƃuɐʇɐpuǝɯ ƃuɐʎ dɐıʇǝs ıdɐpɐɥƃuǝɯ ɯɐןɐp ɐıpǝsɹǝq ɥıqǝן ɐʎɐdns uɐɐƃnp sıqǝɔǝs ɥɐןɐʎuɐɥ uɐʞıɹǝq nɐʞ ƃuɐʎ uɐıɾn dɐıʇǝs ˙ɥɐןןɐ ɐʎ nɯ-ıƃɐq ıɾnd ɐןɐƃǝs ˙nɯ-ɐqɯɐɥ dɐıʇǝs ʞnʇun ʞıɐqɹǝʇ ƃuɐʎ ɐdɐ nɥɐʇ ƃuɐʎ ɐɾɐs nɐʞ ɐʎuɐɥ ˙nɯ-uɐnʇuǝʇǝʞ dɐıʇǝs uɐƃuǝp ɐɥpǝɹ nʞɐ ɐʎuɥnƃƃunsǝs ˙ɐʎu-ɐqɯɐɥ dɐıʇǝs ʞnʇun ʞıɐqɹǝʇ ƃuɐʎ ɐdɐ nɐʇ ɥɐןןɐ ɐʎuɥnƃƃunsǝs ˙ıɹɐɥ ɥɐƃuǝʇ ıp uɐɾnɥ ɐʎuɐdnɹ ˙ƃuɐʇǝd ǝʞ ɐƃƃuıɥ sɐuɐd uɐʞɐʞƃuɐsıp ˙ɥɐןןɐ ɐsɐnʞ ɐʎuɥıqǝןǝs ˙ƃuɐɔuɐɹǝɯ ndɯɐɯ ɐʎuɐɥ ɐısnuɐɯ ˙uɐdnpıɥǝʞ ɥɐɹɯnן„¡¡ǝʌıʇısod sı ǝpnʇıʇʇɐ ɹnoʎ puɐ ƃuıןןıʍ sı ʇɹɐǝɥ ɹnoʎ ɟı 'ǝןqıssodɯı sı ƃuıɥʇou„
5 comments:
sob sob sob...
cik Nurul..nak dera pembaca blog anda kah.....sob sob sob..
erk...apa ni?
Aujinz,
keh3..skali sekala ok ape...
Anonymous,
kena baca baru tau..hihi
walawei pening kepala den nih bc n3 nih!!!tulisan tonggagng tebalek
sue : tulisan tonggang tebalek xpe...jgn org tonggan tebalek udah ler sue..keh3
cik EPAL : nasib baik cik epal guna ltop, kalo pc lagu mana nk tebalikkan tu...hehe
Post a Comment